ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: αγ αν απ ΒΙ γεν γεω δια Εγκ εδ εξ ευλ Η Ελλ η ιστ η πορφ οι πολ οικ προετ ραγδ στοχ
Πάτησε με το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού στο Ταξ.σε.θεμ.κατ. και μετά το πλήκτρο Tab + και επιβεβαίωση με Enter (Firefox)




Slider

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Ο παγωμένος χειμώνας βασιλεύει στο ΣΥΡΙΖΟκυβερνιστάν

Ο παγωμένος χειμώνας
βασιλεύει στο ΣΥΡΙΖΟκυβερνιστάν


Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΟκυβέρνηση
το αίμα είναι στα χέρια σας
Ο όλεθρός σας
είναι ένα δακρύβρεχτο πεπρωμένο
Μαύρα σύννεφα
θα φέρουν βροχή από αίμα
Έχω δεί τη βροχή

Χαθήκαμε
στον λείο πάγο
στον φόβο και την πείνα
Ο παγωμένος χειμώνας
βασιλεύει στο ΣΥΡΙΖΟοκυβερνιστάν

Δεν μπορείτε να
διαφύγετε
από την καταδίκη
του Ελληνικού λαού
δεν μπορείτε να ξεφύγετε
από την ΣΥΡΙΖΟαπομόνωση
που έχετε αυτοεπιβάλλει
από το απλό λαό.

Οι ένοχοι είπαν:
η προτεκτορατοποίηση της Ελλάδας
δεν μπορεί να αναιρεθεί

Ακούστε τα λόγια μου,
φοβηθείτε την κατάρα μου

Ξέρω που λάμπουν τα άστρα,
ο ουρανός είναι ασυννέφιαστος
και το γλυκόπιοτο νερό
τρέχει ελεύθερο φίλε μου

Aλλά Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΟκυβέρνηση
το αίμα είναι στα χέρια σας
τα δάκρυα αμέτρητα
θα πονέσετε

Οι άστεγες ψυχές θα 'ρθούν σε μένα
δεν υπάρχει απαλλαγή
θα σκοτωθείτε
θα σκοτωθείτε
θα σκοτωθείτε
όσοι γλυτώσετε
από την δίκαιη οργή του λαού
θα γεράσετε εξόριστοι

Δεν μπορείτε να
διαφύγετε από την καταδίκη
του Ελληνικού λαού
δεν μπορείτε να ξεφύγετε
από την ΣΥΡΙΖΟαπομόνωση
που έχετε αυτοεπιβάλλει
από το απλό λαό.

Οι ένοχοι είπαν:
η προτεκτορατοποίηση της Ελλάδας
δεν μπορεί να αναιρεθεί

Ακούστε τα λόγια μου,
φοβηθείτε την κατάρα μου

Ξέρω που λάμπουν τα άστρα,
ο ουρανός είναι ασυννέφιαστος
και το γλυκόπιοτο νερό
τρέχει ελεύθερο φίλε μου

Aλλά Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΟκυβέρνηση
το αίμα είναι στα χέρια σας
τα δάκρυα αμέτρητα
θα πονέσετε  

Έχω δει το πικρό τέλος
Όπως έχω προδεί την θύελλα
και τον πάγο
και μπορούσα να το δώ
ένα εκατομμύριο πέθαναν
(ή δεν γεννήθηκαν ποτέ)

και εγώ;
Ευθύνομαι που δεν κυβέρνησα
για να σταματήσω
την κλοπή δημόσιου χρήματος
από τους πολιτικούς
και τους συνεταίρους τους
με την καταλήστευση του κόπου,
του ιδρώτα και του αίματος
του Ελληνικού λαού;

Δεν μπορείτε να
διαφύγετε από την καταδίκη
του Ελληνικού λαού
δεν μπορείτε να ξεφύγετε
από την ΣΥΡΙΖΟαπομόνωση
που έχετε αυτοεπιβάλλει
από τον απλό λαό.

Οι ένοχοι είπαν:
η προτεκτορατοποίηση της Ελλάδας
δεν μπορεί να αναιρεθεί

Ακούστε τα λόγια μου,
φοβηθείτε την κατάρα μου

Ξέρω που λάμπουν τα άστρα,
ο ουρανός είναι ασυννέφιαστος
και το γλυκόπιοτο νερό
τρέχει ελεύθερο φίλε μου

Aλλά Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΟκυβέρνηση
το αίμα είναι στα χέρια σας
τα δάκρυα αμέτρητα
θα πονέσετε

Ο παγωμένος χειμώνας
βασιλεύει στο ΣΥΡΙΖΟκυβερνιστάν
και το αύριο παραμένει αβέβαιο
...ψέμματα
καταδικασμένοι και προδομένοι τώρα
από το ΣΥΡΙΖΟκυβερνιστάν
το ομολόγούν όλοι

δες τα μάτια μου
είναι κατακλυσμένα από δάκρυά
τι σκληρό τίμημα
πληρώνει ο Ελληνικός λαός
για τις κλοπές των πολιτικών
και των συνεταίρων τους
με την καταλήστευση του κόπου,
του ιδρώτα και του αίματος
του Ελληνικού λαού

αθώοι ή ένοχοι;
απλά χαμένοι

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
back to top